Review Hyundai KONA Hybrid

9.6

4.8 van de 5 Gebaseerd op 128 reviews

Peter de wit

19-11-2025
5 van de 5

Ik mocht de Kona in februari 2025 ontvangen. Het is mijn eerste Hydride en was vol verwachting. Na een prima uitleg gekregen te hebben van Willem in Almere zijn we op weg gegaan. De auto voldoet aan mijn verwachting, rijd zuinig en is zeer stil. De ondersteunende software voor is prettig om te hebben en geeft een gevoel van veiligheid in het algemeen. De Kona is ruim en volledig uitgevoerd. Bezit een goede geluidsinstallatie en het koppelen van de telefoon gaat moeiteloos. Het vermogen van de auto is ruim voldoende, op de sportstand reageert de Kona direct op het gaspedaal. De uitstraling van de Kona is modern en solide, net als het rijgedrag. Ligt makkelijk in de bochten en vooral de software voor filerijden is een mooie ondersteuning voor de bestuurder. Heeft de Kona ook nadelen? Vast wel echter in de periode van de 9 maanden dat ik in de Kona mag rijden en met een km stand van 24000 km ben ik deze nog niet tegengekomen.

Joop Nettenbreijer

17-11-2025
5 van de 5

Dit mijn 5e hyundai kona hybride Een geweldige auto zuinig veel comfort Lekker ruim geweldig

Jos van der Borgh

17-11-2025
5 van de 5

Zoals te zien is met het aangeven van de sterren ben ik uitermate tevreden met de KONA hybrid. Hij rijdt fantastisch en is daarbij ook nog eens heel zuinig. Ik moest even wennen aan de automaat want ik had een geschakelde KONA ingeleverd. Maar het wende supersnel. Ook de grotere ruimte zowel van de kofferbak alsook van de beenruimte op de achterbank t.o.v. de vorige KONA is zeer welkom. Al met al kan ik zeggen dat ik een zeer tevreden rijder ben van de KONA-hybrid.

Leo Vellekoop

17-11-2025
5 van de 5

Wij rijden Hyundai al jaren En zal u geen detail besparen Comfortabel veilig en snel Met een Kona komt u er wel Rijd als een zonnetje,het is echt waar Zet de navigatie aan en rijden maar. De Kona let samen met mij, op al het verkeer Dat maakt me heel blij. Het onderhoud kost weinig en gebeurt grondig elke keer, Door zeer vakbekwame mensen, ik stap in met een glimlach, ja echt telkens weer. De ruimte van de Kona is niet te evenaren, Het comfort groeide mee in de loop van de jaren. Met de i10, ix20 en Kona in verschillende varianten, Groeiden wij mee als tevreden klanten. Onze Kids kochten ook een Hyundai en zijn zeer tevree Nu doet zelfs onze oudste kleindochter mee. Zij rijdt nu ook veilig en snel, Met de Inster, wat een leuk model. Wij rijden nu verder in de tijd Met de Kona die ons zeer verblijd. Dus…….. Als u echt wilt genieten, dan moet u zeker weten Dat uw volgende auto HYUNDAI zal heten.

Theo Kersten

17-11-2025
5 van de 5

Onze Hyundai Kona N-line is een uiterst plezierige auto om in te rijden. Er is meer dan voldoende zitruimte voor 5 volwassen. De stoelen, zowel voor als achter, zitten comfortabel. Ook bij langdurige ritten ervaar je deze luxe. De zuinige mild hybride motor trekt snel op en maakt weinig motorlawaai, ook bij hogere snelheden. De Kona heeft een moderne uitstraling en is voorzien van vele opties, welke zorgen voor het verhogen van het zitcomfort, rij-assistentie en veiligheid in en om de auto. De informatieverstrekking door de dealer tijdens het koopproces verliep adequaat en plezierig. Samenvattend: De prijs-kwaliteitverhouding voor een middenklasse auto is prima, je krijgt waar voor jouw geld.

Jos de Ruyter

17-11-2025
5 van de 5

Zeer fijne wagen, rijdt prettig ( hoewel je natuurlijk altijd moet wennen aan een nieuwe auto) Net, mooi interieur Alle snufjes is een studie apart maar help je wel om alert blijven ( een min puntje, dat de stoel van de chauffeur achteruit gaat is prettig met uitstappen, maar degene die er achter zit moet wel eerst eruit, anders wordt het krap) zeker aan te bevelen